2 Saat 59 Dakika!

Biz köylüyüz , Karga dan başka kuş bilmeyiz gardaş , yaz gelince : Tut ve meyveler yetince yemek bir veya iki öğüne düşer.. tut yeriz,  erik yeriz,  elma yer  karnımızı  doyurursun gider.. ..

Osmaniye'nin abdalı : " Andırın da tut yetti ! , Kadirli de Mut yetti ben hangisine gideyim ! (Seyirdeyim) yolda çatlayıp öleyim bari ! " demiş..

Sevgili okurlarım: Önceki dönem Tarım ve Orman Bakanı , Ak Parti Kahramanmaraş Milletvekili Vahit Kirişçi 100 günde ne yaptık diye basın toplantısı yaptı. tam 2 saat 59 dakika konuştu.. konuşması içinde çok önemli konular var ama o kadar çok konu başlığına girdik ki , hangisi az önemli , hangisi çok önemli bunu ayırt etmek mümkün değil..

Listeyi elime alınca : Andırın da Tut yetti, Kadirli de Mut yetti hikayesi aklıma geldi.. çünkü öğün ikiye veya bire düşer yaz gelince .. abdal ise o bahçeden bu bahçeye koşar durur !..

Ak Partinin sayın milletvekillerine sesleniyorum: ne olur kendinize bir basın danışmanı tutup , yüzlerce konuyu bir çırpıda vereceğinize 100 günden beri bunları bir iki her gün verseniz de gündemde kalsanız daha iyi olmaz mı ? vatan daş ne dediğinizi anlardı..

Sayın Vahit Kirişçi basın toplantısında katılmadığım konuları yazacağım: Maraş gerçeklerini yazacağım..

Kirişçi : " Havalimanı, ILS, Hızlı Tren İstasyonu, Uçak Pisti, Uçak Seferleri," başlığı altında yapılacakları sıraladı.. çalışma yapılıyor dedi.. ama bende olmayacağını söylüyorum..

Pistin uzaması konusu : Onikişubat Belediye Başkanı Hanefi Mahçiçek : " Projenizi ve özelliklerini verin Pisti 4 bin metreye çıkarayım! ihaleye gerek yok parasız yaparız " diyor ama DHMİ cevap bile vermiyor..

ILS cihazını iş adamımız Kipaş Holding Yönetim Kurulu Başkanı Hanefi Öksüz ," ben alayım " dedi.. DHMİ ihale ile uğraşıyor.. Cihazı koyacakları yerin arsasına bedava verelim dendi.. DHMİ kamulaştırma ilanı yapıyor ! bedava olmaz paramızla alacalığız diyor..

Fizikken : Hızlı tren Kahramanmaraş girip çıkamaz, hava alanın oraya bir istasyon bile yapsak olmaz, Bunun yerine şunu yapacağız desek mantıklı olur, Nurdağı güzel bir istasyon Or.dan buraya da Raylı sistem veya Troleybüs ile bağlantı yapacağız desek mantıklı olur.. ola bilecek duaya amin demek gerekir, başka şekil olması mümkün değil..

6 Şubat depremleri sonrası günlük 50 uçak geldi gitti.. dev gibi nakliye uçakları geldi o hava şartlarına rağmen ILS cihazı istemediler..? bunu düşünün biraz..

THY ve Özel sektör Kahramanmaraş mantıklı saat ve düzgün zaman da uçak seferi koymaz.. koydurmazlar kendimizi kandırmayalım !..

Buna Gaziantep Müsaade etmez !

Ağabeyler müsaade etmez 1980 yılından beri hava alanı konusu ve uçak seferini yazarım bu konuda benden daha uzman birini görmüyorum. yazımı sürekli okuyanlar çok iyi bilir..

Ankara - İstanbul, İzmir, Adana, Antalya, Gaziantep, Malatya, Kayseri gibi her gün 100'lerce uçak kalkan - uçak inen yerlere uçuş planlaması yıllık yapılıyor..

Türkiye de 40 hava alanını ise uçuşları 4 ayda bir planlaması yapılıyor.. Eylül - Ekim - Kasım ve Aralık yapıldı biletler satılıyor. Kış dönemi, ocak şubat, Mart ve Nisan dönemi çalışması var ..bunda biz var mıyız yok..  Bahar dönemi, yaz dönemi, son bahar dönemi olmak üzere.. Bu pencereden baktığımız zaman bugün İnternet ortamında , Kahramanmaraş Ankara, Kahramanmaraş İstanbul seferlerinin biletlerinin satılıyor olması gerekiyor.. ama ekran kapalı.. yurt dışının unuttuk gitti..

Bunu bırakın : İstanbul günlük iki sefer var çoğu zaman hafta da en az 2 sefer veya üç iptal ediliyor.. Ankara gelirse şanslısın o da hafta da üç gün..

Maraş'a hızlı trenin gelmesi, coğrafi ve fizikken mümkün değil, hava alanın pistinin 4 bin metreye çıkarılması belki 10 yıl veya 20 yıl sonra olabilir.. ILS cihazı ise takmazlar , taksalarda çalıştırmazlar.. kendimizi kandırmayalım mantıklı düşünelim, 450 personelin görev yaptığı Kahramanmaraş Hava Alanına yurt dışı ve yurt içi uçak seferi bizim istediğimiz gibi ancak 20 yıl sonra koyarlar, o zamanda uçan otomobiller devreye gireceği için hava alanı gerek kalmayacak : Hava alanı kendilerinin olsun diyorum..

İyi Günler

Önceki ve Sonraki Yazılar
YAZIYA YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bekir Doğan Arşivi