Voleybolda Puanımız 32’ye Yükseldi

Voleybolda Puanımız 32’ye Yükseldi
Batıpark Spor Salonu’nda oynanan müsabakada Kahramanmaraş Belediyespor Voleybol Takımı setleri 25-21, 25-18 ve 25-12 olarak kazandı.

Kahramanmaraş Belediyesi Voleybol Takımı Batıpark Spor Salonu’nda konuk ettiği İskenderun Mursaloğlu Lisesi’ni eli boş gönderdi:3-0

Batıpark Spor Salonu’nda oynanan müsabakada Kahramanmaraş Belediyespor Voleybol Takımı setleri 25-21, 25-18 ve 25-12 olarak kazandı.

650.20120228120059.jpg

Sezonun ikinci yarısı 14. haftası geride kalırken bir maç eksiği bulunan Kahramanmaraş Belediyespor Voleybol Takımı puanını 32’ye yükseltti.

4 Mart 2012 tarihinde Malatya deplasmanına gidecek olan Kahramanmaraş Belediyespor Voleybol Takımı İnönü Üniversitesi ile karşılaşacak.

İnönü Üniversitesi Spor Salonu’nda oynanacak olan müsabaka saat 13.00’de başlayacak.

Belediyespor Voleybol Takımı’nın maçını izleyen Kahramanmaraş Belediye Başkan Yardımcısı Cevdet Kabakcı, takımdan umutlu olduklarını söyledi.

651.20120228120158.jpg

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.