Valı Aksoy'dan Samsunspor'a "Moral" Zıyaretı
- Samsun Valisi Huseyin Aksoy, Samsunspor'u ziyaret ederek Sivasspor maci oncesi oyunculara moral verdi.
Cumartesi gunu kendi evinde Sivasspor ile ligin son macini oynayacak olan Samsunspor'u ziyaret eden Valisi Aksoy, oyuncularla bir araya geldi. Sivasspor maci oncesi futbolculara basarilar dileyen Aksoy, "Samsunspor icin onemli ve kritik bir mac. Temennimiz, Samsunspor'un cumartesi gunu oynayacagi Sivasspor macini kazanmasi ve Super Lig'de kalmasi. Tabii sadece Samsunspor'un tek basina basarisi yeterli degil. Beklentimiz Fenerbahce-Antalyaspor macinin da Fenerbahce lehine sonuclanmasi. Bu sartlarda ancak
Samsunspor Super Lig'de kalabiliyor. Ama sonuc ne olursa olsun, Super Lig'de kalsak da kalmasak da Samsunspor takimi Samsun icin bir markadir. Buna kentin butun kurum ve kuruluslari ile birlikte sahip cikmaya her noktada devam etmemiz gerekiyor" dedi.
"Temennimiz Samsunspor'un Super Lig'de kalmasidir" ifadesini kullanan Vali Aksoy, "Ben de bugun antrenmanlarini ziyaret ederek basari dileklerimi diledim. Beklentimiz takimin ligde kalmasidir, bu bizim arzu ettigimiz bir sonuctur. Ama bu olmadigi takdirde de dunyanin sonu degil. Futbolun farkli skorlari olabilecegini bilmek durumundayiz. Olumsuz sonuc olabilme ihtimaline karsi hazirlikli olmamiz gerekir. Ama temennimiz Samsunspor'un Super Lig'de kalmasidir. Takimimizda ve kulup yoneticilerimizde bu irade
ve heyecan var" dedi.


Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.