Türkiye Badminton Şampiyonası'nda Egospor Birinci Oldu

Türkiye Badminton Şampiyonasında Egospor Birinci Oldu
Samsun'da düzenlenen Büyük Kulüplerarası Türkiye Badminton Şampiyonası'nda Egospor birinci oldu.

- Samsun'da düzenlenen Büyük Kulüplerarası Türkiye Badminton Şampiyonası'nda Egospor birinci oldu.

6-8 Nisan tarihleri arasında Atatürk Kapalı Spor Salonu'nda Türkiye Badminton Federasyonu tarafından düzenlenen Büyük Kulüplerarası Türkiye Badminton Şampiyonası'nda Ankara temsilcisi Egospor birinci oldu. İkinci Erzincan İl Özel İdaresi, Üçüncü Büyükşehir Belediye Ankaraspor ve dördüncü de Bursa Osmangazi Belediyesi oldu.

6 Nisan tarihinde Atatürk Spor Salonunda başlayan Badminton Şampiyonası'na Ankara, Balıkesir, Bayburt, Bursa, Elazığ, Erzincan, Eskişehir, Konya, Karabük, Malatya, Mersin, Sakarya, Samsun, Zonguldak ve İstanbul illerinden 24 kulüp ve 200 sporcu katıldı.

TÜRKİYE BADMİNTON ŞAMPİYONASI'NDA EGOSPOR BİRİNCİ OLDU

TÜRKİYE BADMİNTON ŞAMPİYONASI'NDA EGOSPOR BİRİNCİ OLDU

TÜRKİYE BADMİNTON ŞAMPİYONASI'NDA EGOSPOR BİRİNCİ OLDU

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.