Trabzonsporlu Bayan Taraftarlar Fenerbahçe Maçı İçin Kuyruğa Girdi

Trabzonsporlu Bayan Taraftarlar Fenerbahçe Maçı İçin Kuyruğa Girdi
Spor Toto Süper Ligi'nin 33. haftasında Trabzon Hüseyin Avni Aker Stadı’nda oynanacak olan Trabzonspor-Fenerbahçe maçına bedava bilet almak isteyen Bordo Mavili bayan taraftarlar, yağmur altında saatlerce bilet kuyruğunda bekledi.

- Spor Toto Süper Ligi'nin 33. haftasında Trabzon Hüseyin Avni Aker Stadı’nda oynanacak olan Trabzonspor-Fenerbahçe maçına bedava bilet almak isteyen Bordo Mavili bayan taraftarlar, yağmur altında saatlerce bilet kuyruğunda bekledi.

Hüseyin Avni Aker Stadyumu bilet gişelerinde metrelerce uzunlukta kuyruk oluşturan bayan taraftarlar zaman zaman takımları lehine tezahüratta bulunurken, Fenerbahçe'ye de göndermede bulundular. Trabzonspor'un Fenerbahçe'yi yeneceğini iddia eden bayan taraftarlar kendilerine bu maç için az bilet ayrıldığını ve kendilerine ayrılan biletlerin de satıldığını iddia ettiler. Her türlü olumsuzlağa rağmen sabah saat 06.00’dan itibaren bilet kuyruğunda bulunan taarftarlar yağan yağmura aldırış etmeden gişelerin açılmasını beklediler.

   TRABZONSPORLU BAYAN TARAFTARLAR FENERBAHÇE MAÇI İÇİN KUYRUĞA GİRDİ

   TRABZONSPORLU BAYAN TARAFTARLAR FENERBAHÇE MAÇI İÇİN KUYRUĞA GİRDİ

   TRABZONSPORLU BAYAN TARAFTARLAR FENERBAHÇE MAÇI İÇİN KUYRUĞA GİRDİ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.