Timsah Kupa Mesaisine Ara Vermeden Başladı

Timsah Kupa Mesaisine Ara Vermeden Başladı
Bursaspor, akşam üzeri yaptığı antrenmanla hafta içi oynayacağı Fenerbahçe maçı hazırlıklarına başladı.

- Bursaspor, akşam üzeri yaptığı antrenmanla hafta içi oynayacağı Fenerbahçe maçı hazırlıklarına başladı.

Bursaspor, Ziraat Türkiye Kupası Final maçında karşılaşacağı Fenerbahçe maçı hazırlıkları ara vermeden bugün yapılan antrenmanla başladı. Yardımcı Antrenör Mutlu Topçu nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Isınma koşularıyla başlayan antrenmanda dünkü İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçında forma giyen oyuncular antrenmanı düz koşularla tamamlarken, diğer oyuncular ise 5'e 2 pas pres çalışması ve yarı sahada minyatür kale maçla antrenmanı tamamladı. Antrenmanda hafif sakatlıkları bulunan Sestak, Stepanov ve Vederson doktor kontrolünde çalışarak antrenmanı tamamladılar.

Yeşil-beyazlı takım, yarın yapacağı antrenmanla Fenerbahçe maçı hazırlıklarını sürdürecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.