Spor Toto 3. Lig

Spor Toto 3. Lig
Spor Toto 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Pazar günü deplasmanda oynadığı Gümüşhanespor maçından aldığı 1 puana sevindi.

- Spor Toto 3. Lig 1. Grup'ta mücadele eden Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor, Pazar günü deplasmanda oynadığı Gümüşhanespor maçından aldığı 1 puana sevindi.

Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor Futbol Şube Sorumlusu Ekrem Yeşil, Gümüşhanespor'un deplasmanda güçlü bir takıl olduğunu vurgulayarak, "Diyarbakır Büyükşehir Belediyespor olarak sahaya galibiyet için çıkmıştık. Rakibimizin defansı oyun sistemimizi bozuyordu. Takım olarak çok istekliydik. Yakaladığımız gol fırsatlarını değerlendiremedik. Maçın her iki yarısında da atak bir futbol sergiledik, ama gol atamadık. Deplasmandan mağlup gelmektense beraberlik iyidir. Bir puana sevindik. Bu deplasmandan galipte

dönebilirdik. Ama olmadı. Yarın hafta sonu sahamızda oynayacağımız Ümraniyespor maçının idmanlarına başlayacağız" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.