Spor Toto 2. Lig

Spor Toto 2. Lig
Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Diyarbakırspor'da Pendikspor maçının provası yapıldı.

- Spor Toto 2. Lig Beyaz Grup takımlarından Diyarbakırspor'da Pendikspor maçının provası yapıldı.

Pazar günü sahasında oynayacağı Pendikspor maçı hazırlıklarını yapan Diyarbakırspor futbolcularının hırslı olduğu gözlendi. Teknik Direktör Levent Numanoğlu, nezaretinde yapılan idmana koşu ve kültür fizik hareketleriyle başlayan sporcular daha sonra teknik, taktik ağırlıklı gol yollarında etkili geçen çift kale maçı yaptı. Teknik direktör Levent Numanoğlu, "Pazartesi gününden beri sürdürdüğümüz idmanlarımız çok güzel geçiyor. İdmanda Pendikspor maçının provasını yaptık. Futbolcularım attıkları gollerle ve sergiledikleri futbol ile beni çok sevindirdi. Diyarbakırspor olarak Cuma günü yapacağımız son idman sonrasında futbolcularımızı tesislerimizde maç saatine kadar kampa alacağız. Bizim için Pazar günü sahamızda oynayacağımız maç fazlasıyla önemlidir. Kaderimizi tayin edecek olan maçı kazanacağımıza inanıyorum. Artık gün bugündür birlik beraberlik içerisinde hareket edip başarılı olacağız. Takımımızın ligde kalmasını sağlayacağız" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.