Spor Toto 2. Lig
- Denizli Belediyespor Başkanı Tanju Beştaş, Çankırıspor yenilgisiyle Play-off şanslarını kaybettiklerini açıkladı.
Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup'ta 29. hafta geride kalırken, kendi evinde Çankırıspor'a 1-0 yenilen ve 10.sıraya gerileyen Denizli Belediyespor'da moraller bozuldu. Denizli Belediyespor Başkanı Tanju Beştaş, çok zorlu geçen bir lig süreci yaşadıklarını belirterek, "Daha önce de ligin zorlu geçeceğinden bahsetmiştik. Teşhislerimiz doğru çıktı. 2.ligde ilk senemiz. Çocuklar ellerinden geleni yapıyorlar ama olmayınca da olmuyor. Bu sezon lige alışma yılı oldu bizim için. İyi başladık ama kaybettiğimiz
puanlarla Play-off şansımızı yitirmiş olduk. Kalan maçlarımızda artık centilmence mücadele edeceğiz" dedi.
Denizli Belediyespor Teknik Sorumlusu Tuncay Özbek ise hiç beklemedikleri bir mağlubiyet aldıklarını belirterek, yenilginin Play Off'tan kendilerini iyice uzaklaştırdığını, kalan maçları alıp ligi en iyi yerde tamamlamak istediklerini söyledi.


Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.