Serbest Güreş Milli Takımı Erzurum’da Kampa Girdi

Serbest Güreş Milli Takımı Erzurum’da Kampa Girdi
Serbest Güreş Milli Takımı Erzurum Palandöken’de kampa girdi.

- Serbest Güreş Milli Takımı Erzurum Palandöken’de kampa girdi.

Londra Olimpiyatları'na hazırlanan Serbest Güreş Milli Takımı sporcuları Erzurum’da kamp çalışmalarına başladı. Teknik Direktör Yakup Topuz başkanlığındaki kamp, 10 Temmuz Salı günü sona erecek.

Teknik Direktör Yakup Topuz, Erzurum’da kamp çalışmalarının güzel geçtiğini ifade ederek, olimpiyatlarda yarışacak olan 5 milli sporcudan madalya beklediğini belirtti.

84 kiloda olimpiyatlarda madalya için yarışacak olan sporculardan İbrahim Bölükbaşı da, “Amacımız madalya alarak Türk bayrağımızı dalgalandırmaktır" diye konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.