Petrolspor Güreş Takımı Bursa'ya Gidiyor

Petrolspor Güreş Takımı Bursaya Gidiyor
Batman Petrolspor Güreş Takımı, 6-8 Nisan tarihlerinde Türkiye Yıldızlar Serbest Güreş Şampiyonası'na katılmak üzere Bursa'ya gidiyor.

- Batman Petrolspor Güreş Takımı, 6-8 Nisan tarihlerinde Türkiye Yıldızlar Serbest Güreş Şampiyonası'na katılmak üzere Bursa'ya gidiyor.

Geçtiğimiz haftalarda Kahramanmaraş'ta yapılan müsabakaların 2. ayağı için sporcuların bir bölümü Bursa'ya giderken 28-31 Mart tarihleri arasında Elazığ'da yapılan Yıldızlar Grekoromen Stilde Petrolspor güreşçisi Recep Çiftçi yapılan müsabakalarda rakiplerini geçerek şampiyonada derece yaptı. Amaçlarının Batman Petrolspor kulübünü en iyi şekilde temsil etmek olduğunu belirten Batman Petrolspor güreş takımı Antrenörü İbrahim Halil Kay, "Bursa'daki turnuvaya Batman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü'yle

ortaklaşa turnuvaya katılacağız" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.