Orduspor Kupayı İstiyor

Orduspor Kupayı İstiyor
Spor Toto Kupası A Grubu’nda Orduspor, 4. maçında 4. galibiyetini elde ederek grup liderliğini sürdürdü.

- Spor Toto Kupası A Grubu’nda Orduspor, 4. maçında 4. galibiyetini elde ederek grup liderliğini sürdürdü.

Maç sonunda düzenlenen basın toplantısında konuşan MKE Ankaragücü Teknik Direktörü Hakan Kutlu, her iki takımında iyi mücadele ettiğini söyledi. Kutlu, “Ankaragücü olarak sahada istekli ve arzulu idik. Futbolcularım ellerinden geleni yapmaya çalıştılar. Fakat çok basit teknik hatalardan goller yedik. İkinci yarıda istekli ve arzulu oyun devam etti. Ligin bitmiş olmasına rağmen iki takımda çok istekli ve arzuluydu. Her iki takımı da tebrik ediyorum. İyi bir maç olduğunu düşünüyorum” dedi.

CUPER KIZDI

Orduspor Teknik Direktörü Hector Cuper ise oynanan oyundan memnun kalmadığını söyledi. Cuper, “Bugün sadece galip geldik. Kızgınım çünkü takımım sahada göstermesi gerekenleri gösteremedi. Galip geldik ama oynadığımız futboldan pekte memnun kalmadığımı söyleyebilirim” diye konuştu.

ORDUSPOR KUPAYI İSTİYOR

ORDUSPOR KUPAYI İSTİYOR

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.