Manisaspor Taraftarı Özdeş İçin İmza Kampanyası Başlattı

Manisaspor Taraftarı Özdeş İçin İmza Kampanyası Başlattı
Manisasporlu taraftarlar takımdan istifa eden teknik direktör Kemal Özdeş'i geri döndürmek amacıyla internet ortamında imza kampanyası başlattı.

Manisasporlu taraftarlar takımdan istifa eden teknik direktör Kemal Özdeş'i geri döndürmek amacıyla internet ortamında imza kampanyası başlattı.

Spor Toto Süper Lig'in 22. haftasında Samsunspor ile oynanan ve 1-1 berabere biten maçın ardından Manisaspor teknik direktörlüğü görevinden istifa ettiğini açıklayan Kemal Özdeş için siyah beyazlı taraftarlar imza kampanyası başlattı. Sosyal paylaşım sitesi Facebook'ta örgütlenen taraftarlar, "Manisalı kendi çocuğuna sahip çıkıyor " başlığı altında "www.imza.la/kemalozdesbizibirakma" isimli internet sitesi üzerinden başlattıkları imza kampanyası ile 19 saat içerisinde 820 imzaya ulaştılar. Bu imza

kampanyası ile seslerini teknik direktör Kemal Özdeş ve Manisaspor yönetimine duyurmak istediklerini belirten taraftarlar, futbolcuların da twitterlarını twit yağmuruna tuttu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.