Kuşadası’nda Fenerbahçe’li Taraftarlardan İlginç Protesto

Kuşadası’nda Fenerbahçe’li Taraftarlardan İlginç Protesto
Kuşadası'nda bir grup Fenerbahçe taraftarı, Galatasaray maçı sonrası Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda yaşanan olayları gaz maskesi takarak protesto etti.

- Kuşadası'nda bir grup Fenerbahçe taraftarı, Galatasaray maçı sonrası Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda yaşanan olayları gaz maskesi takarak protesto etti.

Kuşadası’nda bir grup Fenerbahçe taraftarı ilginç bir protestoya imza attı. Geçtiğimiz hafta şampiyonluğu belirleyen Fenerbahçe-Galatasaray arasındaki derbi sonrasında Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda yaşanan olayları ve biber gazını kullanılmasını protesto etmek amacıyla bir grup taraftar yüzlerine gaz maskesi takarak, bizim formalarımız naftalin değil biber gazı kokar yazılı pankartlarla eylem yaptılar.

Çevredeki Fenerbahçeli taraftarlarca alkışlarla desteklenen bu eylemde açıklama yapan taraftarlar, biz geçen hafta taraftarımıza yapılanları buradan protesto ediyoruz, stadımıza gidecek taraftarlara bundan sonra yanlarında gaz maskesi bulundurmalarını tavsiye ediyoruz dediler.

KUŞADASI’NDA FENERBAHÇE’Lİ TARAFTARLARDAN İLGİNÇ PROTESTO

KUŞADASI’NDA FENERBAHÇE’Lİ TARAFTARLARDAN İLGİNÇ PROTESTO

KUŞADASI’NDA FENERBAHÇE’Lİ TARAFTARLARDAN İLGİNÇ PROTESTO

KUŞADASI’NDA FENERBAHÇE’Lİ TARAFTARLARDAN İLGİNÇ PROTESTO

KUŞADASI’NDA FENERBAHÇE’Lİ TARAFTARLARDAN İLGİNÇ PROTESTO

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.