Kayserisporlu Taraftarlardan Kupa Maçına Yoğun İlgi
- Ankara’da Kayserispor ile Fenerbahçe arasında oynanacak olan Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final maçına Kayserili taraftarlar akın etti. Sabah saatlerinde 45 otobüs dolusu Sarı-kırmızılı taraftar Kayseri’den Ankara’ya doğru hareket etti.
Kayserispor ile Fenerbahçe’nin karşılaşacağı Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final maçına Kayserispor taraftarları yoğun ilgi gösterdi. Ankara’da oynanacak maça Kayserisporlu taraftarlar için 45 otobüs kaldırıldı.
Otobüsün kalkma saatini bekleyen Kayserisporlu taraftarlar, “Kayserisporumuzun arkasındayız. İnşallah galip geliriz. Kazanacağımızı ümit ediyoruz. İnşallah bu taraftarı üzmezler. Hepimiz ümitliyiz” diye konuştu.
Maç tahmininde de bulunan Sarı-kırmızılı taraftarlar, Kayserispor’un 2-0 galip gelerek turu atlayan taraf olacağını söyledi.



Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.