Kayserisporlu Taraftarlardan Kupa Maçına Yoğun İlgi

Kayserisporlu Taraftarlardan Kupa Maçına Yoğun İlgi
Ankara’da Kayserispor ile Fenerbahçe arasında oynanacak olan Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final maçına Kayserili taraftarlar akın etti. Sabah saatlerinde 45 otobüs dolusu Sarı-kırmızılı taraftar Kayseri’den Ankara’ya doğru hareket etti.

- Ankara’da Kayserispor ile Fenerbahçe arasında oynanacak olan Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final maçına Kayserili taraftarlar akın etti. Sabah saatlerinde 45 otobüs dolusu Sarı-kırmızılı taraftar Kayseri’den Ankara’ya doğru hareket etti.

Kayserispor ile Fenerbahçe’nin karşılaşacağı Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final maçına Kayserispor taraftarları yoğun ilgi gösterdi. Ankara’da oynanacak maça Kayserisporlu taraftarlar için 45 otobüs kaldırıldı.

Otobüsün kalkma saatini bekleyen Kayserisporlu taraftarlar, “Kayserisporumuzun arkasındayız. İnşallah galip geliriz. Kazanacağımızı ümit ediyoruz. İnşallah bu taraftarı üzmezler. Hepimiz ümitliyiz” diye konuştu.

Maç tahmininde de bulunan Sarı-kırmızılı taraftarlar, Kayserispor’un 2-0 galip gelerek turu atlayan taraf olacağını söyledi.

KAYSERİSPORLU TARAFTARLARDAN KUPA MAÇINA YOĞUN İLGİ

KAYSERİSPORLU TARAFTARLARDAN KUPA MAÇINA YOĞUN İLGİ

KAYSERİSPORLU TARAFTARLARDAN KUPA MAÇINA YOĞUN İLGİ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.