Karabükspor'da Kupa Mesaisi Başladı

Karabüksporda Kupa Mesaisi Başladı
Spor Toto Süper Lig takımlarından Kardemir D.Ç Karabükspor, Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final karşılaşmasında Boluspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.

- Spor Toto Süper Lig takımlarından Kardemir D.Ç Karabükspor, Ziraat Türkiye Kupası Çeyrek Final karşılaşmasında Boluspor ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Teknik direktör Bülent Korkmaz nezaretinde, kaleci Tomiç ve Shelton sakatlılıkları nedeni katılmadığı antrenmanda Karabüksporlu oyuncular 5'e 2 top çalma ve yarım saha çift kale idman yaptı.

Çamlık Tesisleri'nde yapılan antrenman öncesinde basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Karabükspor Teknik Direktörü Bülent Korkmaz, Ziraat Türkiye Kupası'nda rakipleri Boluspor'u elemek istediklerini, mücadelesi üst seviyede zor bir maç olacağını söyledi.

Perşembe günü Ankara'da, Ziraat Türkiye Kupası çeyrek final maçında Boluspor ile karşılaşacak olan Kardemir D. Ç. Karabükspor teknik direktörü Bülenet Korkmaz, Ligi Karabükspor'a yakışır, iyi bir şekilde bitirdiklerini ifade ederek, "Şimdi önümüzde kupa maçı var. Eleme maçlarında şanslar her zaman eşittir. 1. lig takımlarının mücadelesi üst seviyede. Boluspor bunu Beşiktaş'ı eleyerek gösterdi. Mücadelemiz üst seviyede olmazsa bu maçta sıkıntı yaşarız. Yapacağımız en önemli iş mücadelemizi ve

konsantrasyonumuzu üst seviyede tutacağız. Tabii ki yeteneğimizi ve kalitemizi de sahada ortaya koymamız lazım. Hedefimiz var ve bu hedefte basamakları teker teker çıkmamız lazım, ligde olduğu gibi. Öncelikle Boluspor'u elememiz lazım. Ama mücadelesi üst seviyede zor bir maç olacak" dedi.

KARABÜKSPOR'DA KUPA MESAİSİ BAŞLADI

KARABÜKSPOR'DA KUPA MESAİSİ BAŞLADI

KARABÜKSPOR'DA KUPA MESAİSİ BAŞLADI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.