Kahramanmaraşspor Play off’ta
Kahramanamraşspor –Keçiörengücüspor arasında oynan playy of yolundaki maçta iki takımda galip gelemedi.Ancak alınan 1 puan Kahramanaraşspor’u play off’a çıkardı.
Maçı izleyenler arasında İl Genel meclisi Başkanı Mustafa Özsoy, İl Gençlik Hizmetleri ve Spor Müdürü Ali İhsan kabakçı, İl Sağlık Müdür Yardımcısı Gökhan Gökşen,Uğur Göz Merkezi doktorlarıdan ve Beren Club sahibi Onur Abdik, Beren Club işletme Müdürü Nurdan Kuloğlu ,maraşbelediyespor teknik direktörü Fethi Çokkeser, taraftarın Fahri başkanı Fikret Fındık Milli eğitim Müdürlüğü Şube Müdürü Ahmet Akküncü,İlter Kasap ve Şadi çolağın Eşi ile kahramanmaraşspor başkan yardımcısı Ufuk Bilgetekin,kahramanmaraşspor kulüp müdürü Numan Bolat,İl Emniyet Müdürü Mustafa Aydın vardı. Aydın ;Akşamki derbi maçta sağduyulu olunmasını ve futbolun kazanmasını temenni ettiğini söyledi ve kahramanmaraşspor’un 2 ligi hakkettiğini sözlerine ekleyerek takıma başarılar diledi.
Ve taraftar en sonunda vali Şükrü Kocatepe’yi protokol koltuğunda gördü.ilk yarıyı izleyen Kocatepe Kahramanamraşspor’a play off ta başarı dileklerini sundu.
Stad: 12 Şubat
Hakemler: Halil Sayınxxx,Kemal Şafakxxx, Kerem Yükünçxxx
Kahramanmaraşspor: Taylanxxx, Zaferxxx, Ademxx, Metinxxx, Şadixx,(Dk.59. Onur Berberxxx), Berkanxx, Emrahxxx,Erhankurtx,Fahrettinxx, Erhan Çelenk(Dk.53 aytaçxx)Gökhan Aydaşxx(Dk.74 Tahax)
Keciörengücüspor: Bahadırxx,Yusufxxx,Mustafax,Onurxxx,Şemsettinxxx,Ahmetxxx(Dk.63.Güvenxxx),Yusufxx(Dk.59 Emrahx),Ömerxxx,Mustafaxx,Uğurx,Ahmetxxx
Goller: 31 Dk.Emrah Kiraz (Kahramanmaraşspor) Dk.50 Ahmet (Keciörengücü)
Sarıkartlar:Dk.27 Şadi (Kahramanmaraşspor) Dk.47.Ahmet,Dk. 71. Emrah (Keciörengücü)
Maraşgündem yazı ailesi olarak Kahramanmaraşspor’a play off ve 2 . lig yolunda başarılar diliyoruz.








Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.