İlimiz Yüzme Takımının Başarısı Dillerde

İlimiz Yüzme Takımının Başarısı Dillerde
Valilik Kupası Bölgesel Yüzme müsabakalarına İlimiz Yüzme Takımı damgasını vurdu.

 Adıyaman Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Yüzme İl Temsilciliğinin 2012 yılı faaliyet programında yer alan Valilik Kupası Bölgesel Yüzme müsabakalarına İlimiz Yüzme Takımı damgasını vurdu.

  24 Mart 2012 Cumartesi günü Adıyman'da yapılan müsabakalara 22 sporcu ile katılan takımımız madalyaları sildi süpürdü.Müsabakalara Adıyman,Kahramanmaraş,Malatya,Şanlıurfa ve Diyarbakır'dan toplam 95 sporcu katıldı.

Yapılan yarışmalar sonucunda Erkek yarışmacılardan Kahramanmaraş 1.’ci olurken Adıyaman 2’ci Malatya ise, 3.’cü oldu. Kız yarışmacılardan Kahramanmaraş 1.’ci Malatya 2.’ci Adıyaman ise, 3’cü oldu.

   Müsabakalarla ilgili bir değerlendirmede bulunan Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Ali İhsan Kabakcı " Yüzme takımımızın bölgesel bazda almış olduğu başarılardan dolayı kendilerini tebrik ediyorum. Yüzme branşında başarıların yavaş yavaş geldiğini belirten İl Müdürümüz ulusal bazda da başarıların geleceğini belirterek planlı, programlı çalışılması durumunda başarınında kendiliğinden geldiğini söyledi. Bu vesile ile antrenörlerimizi ve sporcularımızı tebrik ediyor, başarılarının daim olmasını diliyorum dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.