Hentbol Bölge Şampiyonası Başladı

Hentbol Bölge Şampiyonası Başladı
Hentbol Yıldızlar İl Karması Bölge Şampiyonası Diyarbakır Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü salonunda başladı.

- Hentbol Yıldızlar İl Karması Bölge Şampiyonası Diyarbakır Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü salonunda başladı.

Seyrantepe Spor Tesisleri Kapalı Spor Salonu’nda başlayan Hentbol Yıldızlar İl Karması Bölge Şampiyonası’nın 3 gün süreceği ve Erkekler ile Bayanlar kategorilerinde mücadele edileceği belirtildi. Şampiyonaya Erkekler kategorisinde Siirt, Diyarbakır, Gaziantep, Van, Şırnak ve Adıyaman takımlarının, Bayanlar kategorisinde ise Mardin ve Van ilinden gelen hentbol takımlarının katılacağı bildirildi. Bölge Şampiyonası’nda başarılı olan sporcuların bölgeyi temsilen 4-10 Temmuz tarihleri arasında Ankara ilinde yapılacak olan Türkiye şampiyonasına katılmaya hak kazanacağı belirtildi.

Diyarbakır Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Abdullatif Umut, hentbol branşında ilk Diyarbakır’da bölge şampiyonası düzenlendiğini söyledi. Umut 6 bin kişilik kapalı spor salonun faaliyete girmesiyle herhangi bir sorunun kalmadığını belirterek, "Bu yıl hentbolda atılım yapmıştık, ilimizde 13 yıl aradan sonra hentbol ligi kuruldu. Şimdi de hentbol bölge şampiyonasını düzenliyoruz” dedi.

HENTBOL BÖLGE ŞAMPİYONASI BAŞLADI

HENTBOL BÖLGE ŞAMPİYONASI BAŞLADI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.