Gsyiad'ın 11. Yıl Kokteyli Gerçekleşti

Gsyiadın 11. Yıl Kokteyli Gerçekleşti
Galatasaraylı Yönetici ve İş Adamları Derneği'nin 11. yıl kokteyli, Galatasaray Futbol Akademisi binasında gerçekleşti.

- Galatasaraylı Yönetici ve İş Adamları Derneği'nin 11. yıl kokteyli, Galatasaray Futbol Akademisi binasında gerçekleşti.

Kokteyle, Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Yardımcı Antrenör Hasan Şaş ve GSYİAD üyeleri katıldı. Kokteylde açılış konuşmasını, GSYİAD Başkanı İsmail Sarıkaya yaptı. Konuşmasını tamamlayan Sarıkaya, Fatih Terim'i kürsüye davet etti. Terim’in konuşmasının ardından, A2 Takımı’nın sahasına reklam desteği sağlayan üyelere plaket verildi.

GSYİAD'ın yeni üyelerine de plaket takdim edilmesinin ardından organizasyon sona erdi.

GSYİAD'IN 11. YIL KOKTEYLİ GERÇEKLEŞTİ

GSYİAD'IN 11. YIL KOKTEYLİ GERÇEKLEŞTİ

GSYİAD'IN 11. YIL KOKTEYLİ GERÇEKLEŞTİ

GSYİAD'IN 11. YIL KOKTEYLİ GERÇEKLEŞTİ

GSYİAD'IN 11. YIL KOKTEYLİ GERÇEKLEŞTİ

GSYİAD'IN 11. YIL KOKTEYLİ GERÇEKLEŞTİ

GSYİAD'IN 11. YIL KOKTEYLİ GERÇEKLEŞTİ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.