Giresunspor Başkanı Ferhat Abidinoğlu İstifa Etti

Giresunspor Başkanı Ferhat Abidinoğlu İstifa Etti
Bank Asya 1. Lig takımlarından Giresunspor'un Kulüp Başkanı Ferhat Abidinoğlu görevinden istifa etti.

- Bank Asya 1. Lig takımlarından Giresunspor'un Kulüp Başkanı Ferhat Abidinoğlu görevinden istifa etti.

Abidinoğlu, konuyla ilgili olarak yaptığı yazılı açıklamada, sağlık sorunları nedeniyle görevinden istifa ettiğini belirtti. Giresunspor'u ligde layık olduğu yere taşımak için kendisinin yönetim kurulu üyeleri ile birlikte mücade ettiğini kaydeden Abidinoğlu, "Aralık ayında göreve geldikten sonra kısa sürede takımımızı layık olduğu yere taşımak adına başarılı bir ekip çalışması gerçekleştirdik. Umutları azalan takımımıza, yeniden bir heyecan ve mücadele azmi getirmeye çalıştık. Bu konuda önemli

mesafeler kaydettiğimiz futbol kamuoyunun da bilgisi ve izlenimidir" dedi.

Giresunspor'a kalan maçları için başarılar dileyen Abidinoğlu, "Ben Giresunspor taraftarı ve camiasına da bizlere gösterdiği destek nedeniyle teşekkür ediyorum. Giresunspor'un bu ligde kalacağına inancımın hiç bitmediğini belirterek, görevi üstlenecek arkadaşlara başarılar diliyorum" dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.