Gençlerbirliği'nde Orduspor Maçı Hazırlıkları
Yayınlanma:
Spor Toto Süper Ligi'in 32. haftasında, Orduspor'la deplasmanda karşılaşacak olan Gençlerbirliği, maçın hazırlıklarını sürdürüyor.
- Spor Toto Süper Ligi'in 32. haftasında, Orduspor'la deplasmanda karşılaşacak olan Gençlerbirliği, maçın hazırlıklarını sürdürüyor.
Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde Teknik Direktör Fuat Çapa yönetiminde gerçekletirilen antrenman ısınma koşusuyla başladı. Pas kontrol ile devam eden antrenman dar alanda dönüşümlü çift kale maç ile sona erdi. Antrenmanda soğuk algınlığı geçiren Tum ile Onur'un yanı sıra tedavisi devam eden Mehmet Akgün katılmazken, kaptan Cem, uzman fizyoterapist Özgür Taka gözetiminde çalıştı.
Kırmızı-siyahlılar Orduspor hazırlıklarını yarın yapılacak çift antrenmanla sürdürecek.

Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.