Gençlerbirliği, Gaziantepsor Maçının Hazırlıklarına Başladı

Gençlerbirliği, Gaziantepsor Maçının Hazırlıklarına Başladı
Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında evinde oynayacağı Gaziantepspor maçının hazırlıklarına başladı.

Gençlerbirliği, Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında evinde oynayacağı Gaziantepspor maçının hazırlıklarına başladı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri'nde, teknik direktör Fuat Çapa yönetiminde Gaziantepspor maçı hazırlıklarına başlayan Kırmızı-siyahlılar, salonda yenileme çalışması yaptı. Hafta arasında Gaziantepspor'u konuk edecek olan Gençlerbirliği, Antalyaspor maçı sonrasının yenileme antrenmanını salonda yaptı. Antalyaspor maçında ilk on birde sahaya çıkan oyuncular, yürüyüş bandında ve havuzda çalıştı. Diğer futbolcular ise kuvvet ve dayanıklılık çalışması yaptı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.