Gaziantepspor'da Gençlerbirliği Mesaisi Başladı

Gaziantepsporda Gençlerbirliği Mesaisi Başladı
Gaziantepspor, Spor Toto Kupası 5. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.

- Gaziantepspor, Spor Toto Kupası 5. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.

Celal Doğan Tesisleri'nde yaptığı antrenman topla ısınma ve açma-germe egzersizleriyle başladı. Antrenmanın ana bölümünde 5'e 2 pas çalışması ve yarı alanda çift kale oyun çalışması yapıldı. Kırmızı-Siyahlı ekip çalışmalarına 4 Mayıs Cuma günü yapacağı antrenman ile devam edecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.