Gaziantepspor'da Gençlerbirliği Mesaisi Başladı
Yayınlanma:
Gaziantepspor, Spor Toto Kupası 5. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.
- Gaziantepspor, Spor Toto Kupası 5. haftasında deplasmanda karşılaşacağı Gençlerbirliği maçı hazırlıklarına başladı.
Celal Doğan Tesisleri'nde yaptığı antrenman topla ısınma ve açma-germe egzersizleriyle başladı. Antrenmanın ana bölümünde 5'e 2 pas çalışması ve yarı alanda çift kale oyun çalışması yapıldı. Kırmızı-Siyahlı ekip çalışmalarına 4 Mayıs Cuma günü yapacağı antrenman ile devam edecek.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.