Gaziantepspor Yönetimi'nden Moral Yemeği
Yayınlanma:
Gaziantepspor Yönetim Kurulu Üyeleri, dün akşam yemekte bir araya geldi.
- Gaziantepspor Yönetim Kurulu Üyeleri, dün akşam yemekte bir araya geldi.
Gaziantepspor Genel Sekreteri Vedat Diler tarafından Saklı Bahçe'de yönetim kuruluna verilen yemeğe Başkan İbrahim Kızıl, Asbaşkan Ömer Çelik’in yanı sıra yönetim kurul üyeleri katıldı. Moral için verilen akşam yemeğinde Başkan İbrahim Kızıl’ın moralinin iyi ve neşeli olduğu gözlendi. Yemekte birlik ve beraberlik mesajları verildi.


Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.