Gaziantepspor Yönetimi'nden Moral Yemeği

Gaziantepspor Yönetiminden Moral Yemeği
Gaziantepspor Yönetim Kurulu Üyeleri, dün akşam yemekte bir araya geldi.

- Gaziantepspor Yönetim Kurulu Üyeleri, dün akşam yemekte bir araya geldi.

Gaziantepspor Genel Sekreteri Vedat Diler tarafından Saklı Bahçe'de yönetim kuruluna verilen yemeğe Başkan İbrahim Kızıl, Asbaşkan Ömer Çelik’in yanı sıra yönetim kurul üyeleri katıldı. Moral için verilen akşam yemeğinde Başkan İbrahim Kızıl’ın moralinin iyi ve neşeli olduğu gözlendi. Yemekte birlik ve beraberlik mesajları verildi.

GAZİANTEPSPOR YÖNETİMİ'NDEN MORAL YEMEĞİ

GAZİANTEPSPOR YÖNETİMİ'NDEN MORAL YEMEĞİ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.