Galatasaraylı Manisalılar Şampiyonluğu Coşkuyla Kutladı

Galatasaraylı Manisalılar Şampiyonluğu Coşkuyla Kutladı
Manisa'da Galatasaray taraftarları takımlarının şampiyonluğunu coşkuyla kutladı.

- Manisa'da Galatasaray taraftarları takımlarının şampiyonluğunu coşkuyla kutladı.

Spor Toto Süper Lig'de 2011-2012 sezonunu şampiyon olarak tamamlayan Galatasaraylı taraftarlar Manisa'da şampiyonluğu kutlamak için sokaklara döküldü. Karşılaşmanın ardından araçlarıyla konvoy oluşturarak kentte tur atan sarı-kırmızılı taraftarlar şampiyonluk kutlamaları sırasında süs havuzuna girdi. Caddeler adeta araç trafiğinden geçilmezken, yüzlerce kişi ellerindeki Galatasaray bayrakları ile Manolya meydanına akın etti. Polisin yoğun güvenlik önlemi aldığı kutlamalar da tatsız bir olay yaşanmazken, konvoy oluşturan taraftarlar yine şehir turu atarak, şampiyonluk sevincini yaşamaya çalıştı.

GALATASARAYLI MANİSALILAR ŞAMPİYONLUĞU COŞKUYLA KUTLADI

GALATASARAYLI MANİSALILAR ŞAMPİYONLUĞU COŞKUYLA KUTLADI

GALATASARAYLI MANİSALILAR ŞAMPİYONLUĞU COŞKUYLA KUTLADI

GALATASARAYLI MANİSALILAR ŞAMPİYONLUĞU COŞKUYLA KUTLADI

GALATASARAYLI MANİSALILAR ŞAMPİYONLUĞU COŞKUYLA KUTLADI

GALATASARAYLI MANİSALILAR ŞAMPİYONLUĞU COŞKUYLA KUTLADI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.