Galatasaray'da Derbi Mesaisi Başladı

Galatasarayda Derbi Mesaisi Başladı
Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarına bir günlük iznin ardından başladı.

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Fenerbahçe ile deplasmanda oynayacağı maçın hazırlıklarına bir günlük iznin ardından başladı.

Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki antrenman, ısınma ve açma germe hareketleriyle başladı. Dar alanda çift kale maçla devam eden antrenman fizik çalışmasıyla son buldu. Gençlerbirliği maçında 90 dakika forma giyen oyuncular, günü rejenerasyon çalışmasıyla tamamladı.

Galatasaray, Fenerbahçe maçı hazırlıklarına yarın 12.00'de Florya Metin Oktay Tesisleri'nde yapacağı antrenmanla devam edecek.

GALATASARAY'DA DERBİ MESAİSİ BAŞLADI

GALATASARAY'DA DERBİ MESAİSİ BAŞLADI

GALATASARAY'DA DERBİ MESAİSİ BAŞLADI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.