Galatasaray, Derbi Maçı Hazırlıklarını Sürdürüyor
Yayınlanma:
Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürüyor.
Galatasaray, Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürüyor.
Florya Metin Oktay Tesisleri'ndeki antrenman, ısınma ve açma-germe hareketleriyle başladı. Ardından üç gruba ayrılan futbolcular, 5'e 2 top kapma çalışması yaptı. Antrenmanın ana bölümde taktik çalışma gerçekleştirildi.
Felipe Melo sol kasık adelesindeki sertleşme nedeniyle tedbir amaçlı olarak günü tedaviyle geçirdi.
Sarı-kırmızılı takım derbi maçı hazırlıklarını yarın saat 12.00'de Florya Metin Oktay Tesisleri'nde basına ve taraftara kapalı yapacağı antrenmanla sürdürecek.



Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.