Fenerbahçe'ye Taraftar Desteği

Fenerbahçeye Taraftar Desteği
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Galatasaray ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürdü. Tesislere gelen taraftarlar, oyunculara çiçek takdim ettikten sonra alkışlar eşliğinde tesislerden ayrıldı.

Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında Galatasaray ile oynayacağı derbi maçın hazırlıklarını sürdürdü. Tesislere gelen taraftarlar, oyunculara çiçek takdim ettikten sonra alkışlar eşliğinde tesislerden ayrıldı.

Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Aykut Kocaman yönetiminde saat 18.00'de başlayan ve 1 saat 15 dakika süren antrenman basına kapalı gerçekleştirildi. Koşu ve ısınma hareketleriyle başlayan antrenmanda 4 gruba ayrılan oyuncular, 5'e 2 top kapma ve pas çalışması yaptı. Ardından taktiksel ağırlıklı çift kale maç yapan oyuncular, antrenmanı bireysel çalışmalarla tamamladı.

Antrenmana, U17 Milli takımında yer alan Recep Niyaz katılmazken, Sezer Öztürk'ün ise tedavi ve çalışmalarına tesislerde devam edildi. Çalışmayı Asbaşkanlardan Ömer Temelli ile Yönetim Kurulu Üyesi Ali Yıldırım da izledi.

Fenerbahçe, Galatasaray maçının hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.

FENERBAHÇE'YE TARAFTAR DESTEĞİ

FENERBAHÇE'YE TARAFTAR DESTEĞİ

FENERBAHÇE'YE TARAFTAR DESTEĞİ

FENERBAHÇE'YE TARAFTAR DESTEĞİ

FENERBAHÇE'YE TARAFTAR DESTEĞİ

FENERBAHÇE'YE TARAFTAR DESTEĞİ

FENERBAHÇE'YE TARAFTAR DESTEĞİ

FENERBAHÇE'YE TARAFTAR DESTEĞİ

FENERBAHÇE'YE TARAFTAR DESTEĞİ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.