Fenerbahçeli Boksörler 9’da 9 Yaptı

Fenerbahçeli Boksörler 9’da 9 Yaptı
Ankara Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ve Spor İl Temsilciliği tarafından düzenlenen Atatürk’ü Anma Boks Turnuvasının ilk gününde ringe çıkan 9 Fenerbahçeli boksör de rakiplerini yendi.

- Ankara Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü ve Spor İl Temsilciliği tarafından düzenlenen Atatürk’ü Anma Boks Turnuvasının ilk gününde ringe çıkan 9 Fenerbahçeli boksör de rakiplerini yendi.

Şampiyonaya 11 kulüpten 150 sporcu katıldı. Tribünleri dolduran seyirciler boksörlerin kıyasıya mücadelelerine tanık oldu. Şefik Tetik Boks Eğitim Merkezi’nde bugün ringe çıkan Sarı-lacivertli boksörlerden küçük minikler, 37 kiloda Uğur Koyun, 38,5 kiloda Erdem Kırceylan, büyük minikler, 48 kiloda Eren Kırceylan, yıldız erkekler, 52 kiloda Sakin Gökhan, 57 kiloda Yasin Ersarı, gençler, 60 kiloda Berat Şimşek, büyükler 60 kiloda Nurettin Ovat, 64 kiloda Osman Emre Kuzu, büyük bayanlar 57 kiloda Leyla Akman rakiplerini açık ara yendi.

Şampiyona 13 Mayıs Pazar Günü saat 13.00’da yapılacak final maçları ile sona erecek.

FENERBAHÇELİ BOKSÖRLER 9’DA 9 YAPTI

FENERBAHÇELİ BOKSÖRLER 9’DA 9 YAPTI

FENERBAHÇELİ BOKSÖRLER 9’DA 9 YAPTI

FENERBAHÇELİ BOKSÖRLER 9’DA 9 YAPTI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.