Eskişehirspor'da Antalya Mesaisi Başladı
Yayınlanma:
Eskişehirspor, Bursaspor maçından sonra ara vermeyip hafta sonu oynayacağı Medical Park Antalyaspor maçının hazırlıklarına başladı.
Eskişehirspor, Bursaspor maçından sonra ara vermeyip hafta sonu oynayacağı Medical Park Antalyaspor maçının hazırlıklarına başladı.
Bursaspor maçında ilk 11'de sahaya çıkan futbolcular havuzda fizyoterapist eşliğinde rejenerasyon gerçekleştirirken diğer futbolcular ise tesislerde dayanıklılık antrenmanı gerçekleştirdi.
A2 maçı için Bursa'ya giden Akos, Abdülaziz, Tello, Serdar Dursun, Tarık, Fatih çalışmada yer almazken Kamara sağlık ekibleri gözetiminde düz koşu gerçekleştirdi. Bursaspor maçında ayağına darbe alan Diego, Dede ve Alper'in tedavileri yapıldı.






Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.