Eskişehirspor, Medical Park Antalyaspor Maçının Hazırlıklarına Devam Etti

Eskişehirspor, Medical Park Antalyaspor Maçının Hazırlıklarına Devam Etti
Eskişehirspor Cumartesi günü deplasmanda oynayacağı Medical Park Antalyaspor maçının hazırlıklarına devam etti.

Eskişehirspor Cumartesi günü deplasmanda oynayacağı Medical Park Antalyaspor maçının hazırlıklarına devam etti.

Kırmızı siyahlı futbolcular kendi tesislerinde yaptıkları antremanda neşeli oldukları gözlerden kaçmadı. Altışar kişilik 4 takıma ayrılan futbolcuları mini bir turnuva gerçekleştirdiler. Oldukça zevkli ve heyecanlı geçen turnuvanın sonunda Sinan, Alper, Bülent, Tello, Erkan ve Serdar Dursun'dan oluşan takım şampiyonluğu kazandı.

Tedavisi devam eden Sezgin çalışmada yer almazken, Kamara da sağlık ekibi gözetiminde istasyon ve güçlendirme çalışmalarına devam etti.

ESKİŞEHİRSPOR, MEDİCAL PARK ANTALYASPOR MAÇININ HAZIRLIKLARINA DEVAM ETTİ

ESKİŞEHİRSPOR, MEDİCAL PARK ANTALYASPOR MAÇININ HAZIRLIKLARINA DEVAM ETTİ

ESKİŞEHİRSPOR, MEDİCAL PARK ANTALYASPOR MAÇININ HAZIRLIKLARINA DEVAM ETTİ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.