Denizlispor 11 Haziran’da Yeniden Seçime Gidiyor

Denizlispor 11 Haziran’da Yeniden Seçime Gidiyor
Denizlispor 11 Haziran’da yeniden olağanüstü genel kurula gidecek.

- Denizlispor 11 Haziran’da yeniden olağanüstü genel kurula gidecek.

Bank Asya 1. Lig ekiplerinden Denizlispor’da, hafta başında yapılan ve mevcut başkan Yurdal Duman’ın başkanlığa seçildiği olağan genel kurulun ardından, ilk toplantısı yapan yönetim, 11 Haziran’da olağanüstü genel kurula gitmeyi kararlaştırdı. Denizlispor Başkanı Yurdal Duman, hafta başında yapılan kongrede, kulübün kayyuma kalmaması için fedakarlıkta bulunduklarını belirterek, “Denizlispor gibi Türk futbolunda önemli bir yere sahip bir kulübün kayyuma kalmasına göz yumamazdık. Bu yüzden zaman kazanmak için yeniden aday olduk ve yönetime geldik. Yaptığımız ilk yönetim kurulu toplantısında olağanüstü genel kurul tarihini 11 Haziran olarak belirledik. 11 Haziran’da Denizlispor’un yeni yönetimi mutlaka oluşmalı ve yeni sezon hazırlıklarına başlamalı. Kaybedecek bir dakikamız bile yok” dedi.

Denizlispor’un menfaatleri doğrultusunda bugüne kadar hiçbir fedakarlıktan kaçınmadıklarını, bundan sonrası için de aynı düşünceye sahip olduklarını belirten Duman, “Bir yandan olağanüstü genel kurul hazırlıklarını yaparken, bir yandan da kulübün rutin işlerini sürdürüyoruz. Bu ay sonunda ödenmesi gereken 500 bin TL’lik taksit var. Bu parayı bulmak için de çalışıyoruz” diye konuştu.

Denizlispor’da 11 Haziran’da yapılacak olağanüstü genel kurul için şu ana kadar hiçbir aday çıkmadı.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.