Denizli’de Olimpik Gün Koşusu’na Yoğun Katılım

Denizli’de Olimpik Gün Koşusu’na Yoğun Katılım
Denizli’de düzenlenen Olimpik Gün Koşusu’na büyük katılım oldu.

- Denizli’de düzenlenen Olimpik Gün Koşusu’na büyük katılım oldu.

Türkiye Olimpiyat Komitesi'nin olimpiyat bilincinin geliştirilmesi amacıyla düzenlediği Olimpik Gün Koşusu, Denizli'de yapıldı. Denizli Valisi Abdülkadir Demir, Vali Yardımcısı Abdullah Acar, Milli Olimpiyat Komitesi Yönetim Kurulu Üyesi Bilal Porsun, Gençlik Hizmetleri ve Spor İl müdürü Ahmet İbanoğlu ve vatandaşlar katıldı. Koşu öncesi katılımcılara tişört ve şapka dağıtılırken, koşu Demokrasi Meydanı'nda Denizli Valisi Abdülkadir Demir ve Milli Olimpiyat Komitesi Yönetim Kurulu Üyesi Bilal Porsun'un startı vermesiyle başladı. Ziya Tıkıroğu Açık Hava Tiyatrosu ve Bursa Caddesi güzergahında devam eden koşu yine Demokrasi Meydan'ında son buldu. Yaklaşık 3 kilometrelik koşuyu tamamlayanlara sertifikaları verildi.

DENİZLİ’DE OLİMPİK GÜN KOŞUSU’NA YOĞUN KATILIM

DENİZLİ’DE OLİMPİK GÜN KOŞUSU’NA YOĞUN KATILIM

DENİZLİ’DE OLİMPİK GÜN KOŞUSU’NA YOĞUN KATILIM

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.