Carlos Carvalhal'a Veda Yemeği

Carlos Carvalhala Veda Yemeği
Beşiktaş Kulübü, Carlos Carvalhal'ın onuruna yemek verdi.

- Beşiktaş Kulübü, Carlos Carvalhal'ın onuruna yemek verdi.

Akaretler'deki Vogue Restorant'ta verilen yemekte kulüp başkanı Fikret Orman ve yönetim kurulu üyeleri hazır bulundular. Carlos Carvalhal'e plaket ve çiçek takdim eden Fikret Orman, bir Beşiktaşlı'ya Beşiktaşlı gibi veda ettiklerini belirterek, "Carvalhal'e bu zamana kadar Beşiktaşımız'a kazandırdıkları için tüm arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum. Kapımız kendisine her zaman açık. Bundan sonraki yaşantısında başarılar diliyorum" diye konuştu.

Carlos Carvalhal ise şunları söyledi:

"Bana Beşiktaşlı olduğumun söylenmesi aldığım en güzel hediye oldu. Bu güzel akşam için herkese çok teşekkür ediyorum. Başkana, yönetim kuruluna ve takıma başarılar diliyorum."

CARLOS CARVALHAL'A VEDA YEMEĞİ

CARLOS CARVALHAL'A VEDA YEMEĞİ

CARLOS CARVALHAL'A VEDA YEMEĞİ

CARLOS CARVALHAL'A VEDA YEMEĞİ

CARLOS CARVALHAL'A VEDA YEMEĞİ

CARLOS CARVALHAL'A VEDA YEMEĞİ

CARLOS CARVALHAL'A VEDA YEMEĞİ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.