Bursaspor'un Galibiyetini Kadınlar Göbek Atarak Kutladı

Bursasporun Galibiyetini Kadınlar Göbek Atarak Kutladı
Spor Toto Süper Ligi'nin 23. haftasında Bursaspor kendi sahasında Galatasaray'ı 1-0 mağlup etti. Maçı tribünde izleyen kadınlar dışarıda galibiyeti göbek atarak kutladı.

Spor Toto Süper Ligi'nin 23. haftasında Bursaspor kendi sahasında Galatasaray'ı 1-0 mağlup etti. Maçı tribünde izleyen kadınlar dışarıda galibiyeti göbek atarak kutladı.

Bursaspor'un cezası sebebiyle maçı sadece kadınlar ve çocuklar takip etti. Her pozisyonda heyecanlanan kadınlar maçın bitiş düdüğü ile büyük sevinç yaşadılar. Galibiyeti göbek atarak kutlayan taraftarlar erkekler ile karşılıklı tezahürat yaptı.

Maçın ardından yüzlerce Bursaspor taraftarı stat dışında takımlarını çağırdı. Yeşil-beyazlı taraftarlar futbolcular ile karşılıklı tezahürat yaparken kaptan Ömer Erdoğan üçlü çektirdi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.