Bursasporlu Futbolcular Turp Gibi Çıktı

Bursasporlu Futbolcular Turp Gibi Çıktı
Bursasporlu futbolcular, iki grup halinde sağlık kontrolünden geçirildi.

- Bursasporlu futbolcular, iki grup halinde sağlık kontrolünden geçirildi.

Yeni sezona hummalı bir şekilde hazırlanan yeşil beyazlı oyuncular, sabah erken saatlerde Acıbadem Bursa Hastanesi'ne gitti. Futbolcular poliklinikteki muayenelerinin ardından kan örneği verdi, EKG ve efor testine tabi tutuldu. Hastanedeki kontrollerin ardından futbolcular Bursaspor Kulüp Doktoru Müjdat Enginsu'nun kontrolünde bir sağlık merkezinde dayanıklılık testinden geçti. Yeşil beyazlı futbolcuların kondisyonları dikkat çekerken, yurtdışında olan bazı oyuncuların izin dönüşü sağlık kontrolünden geçirileceği öğrenildi.

Bursasporlu futbolcular öğleden sonra Özlüce Tesisleri'nde laktak testinden geçecek.

(AF-İHS

BURSASPORLU FUTBOLCULAR TURP GİBİ ÇIKTI

BURSASPORLU FUTBOLCULAR TURP GİBİ ÇIKTI

BURSASPORLU FUTBOLCULAR TURP GİBİ ÇIKTI

BURSASPORLU FUTBOLCULAR TURP GİBİ ÇIKTI

BURSASPORLU FUTBOLCULAR TURP GİBİ ÇIKTI

BURSASPORLU FUTBOLCULAR TURP GİBİ ÇIKTI

BURSASPORLU FUTBOLCULAR TURP GİBİ ÇIKTI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.