Bursaspor'da Fenerbahçe Mesaisi Başladı

Bursasporda Fenerbahçe Mesaisi Başladı
Spor Toto Süper Ligi'nin 32. haftasında Fenerbahçe deplasmanına konuk olacak Bursaspor, ara vermeden hazırlıklarına başladı.

- Spor Toto Süper Ligi'nin 32. haftasında Fenerbahçe deplasmanına konuk olacak Bursaspor, ara vermeden hazırlıklarına başladı.

Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Dün oynanan Bugsaşspor müsabakasında forma giyen oyuncular antrenmanı düz koşularla tamamladı. Diğer futbolcular ise ısınma hareketlerinin ardından 5'e 2 pas pres çalışması ve minyatür kalelerle maç yaptı. Sakatlıkları bulunan Ozan İpek ve Cemal Kaldırım fizyoterapist eşliğinde çalıştı.

Bursaspor, yarın yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.

BURSASPOR'DA FENERBAHÇE MESAİSİ BAŞLADI

BURSASPOR'DA FENERBAHÇE MESAİSİ BAŞLADI

BURSASPOR'DA FENERBAHÇE MESAİSİ BAŞLADI

BURSASPOR'DA FENERBAHÇE MESAİSİ BAŞLADI

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.