Bursaspor Yağmur Altında Çalıştı

Bursaspor Yağmur Altında Çalıştı
Ziraat Türkiye Kupası'nda Perşembe günü Sivasspor ile karşılaşacak Bursaspor, hazırlıklarını yağmur altında sürdürdü.

- Ziraat Türkiye Kupası'nda Perşembe günü Sivasspor ile karşılaşacak Bursaspor, hazırlıklarını yağmur altında sürdürdü.

Teknik direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde basına 20 dakikası açık olarak gerçekleşen antrenman yaklaşık 1 buçuk saat sürdü. Yoğun yağmur altında çalışan Bursaspor, antrenmana ısınma koşularıyla başladı. Daha sonra 5'e 2 pas pres çalışması yapan takım, son bölümde ise taktik ağırlıklı çift kale maç yaptı.

Bursaspor, yarın sabah saatlerinde yapacağı antrenmanın ardından çalışmalarını tamamlayarak İstanbul'a gidecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.