Boluspor'dan Ziraat Türkiye Kupası Kura Değerlendirmesi

Boluspordan Ziraat Türkiye Kupası Kura Değerlendirmesi
Bank Asya 1. Lig takımlarından Boluspor, bugün yapılan Ziraat Türkiye Kupası kura çekimleri sonrası Spor Toto Süper Lig'in güçlü ekiplerinden Beşiktaş'la eşleşti. Kura çekimleri sonrası açıklama yapan Boluspor Kulüp Başkanı Necip Çarıkçı, "Beşiktaş'ı Bolu

Bank Asya 1. Lig takımlarından Boluspor, bugün yapılan Ziraat Türkiye Kupası kura çekimleri sonrası Spor Toto Süper Lig'in güçlü ekiplerinden Beşiktaş'la eşleşti. Kura çekimleri sonrası açıklama yapan Boluspor Kulüp Başkanı Necip Çarıkçı, "Beşiktaş'ı Bolu'da ağırlamaktan gurur duyarız dedi.

Kura çekimleri sonrası açıklamalarda bulunan Başkan Necip Çarıkçı, Ziraat Türkiye Kupası'nda 4 büyük takımla eşleşmek istediklerini dile getirerek, "Kuraya katılan yöneticimiz Hakan Dizman, yönetim kurulu toplantısında bizlerden rica ederek kuraya katılmak istediğini söyledi ve Beşiktaş'ı çekip geleceğim dedi. Kendisi hasta Beşiktaşlı bir yöneticimiz. Bolu'da Beşiktaş'ı ağırlamaktan gurur duyacağız. Daha önceden de Beşiktaşlı yönetimiyle dostluklarımız var. Onlarında Aladağ'da bir kamp merkezi yapmak

için girişimleri olmuştu. İnşallah bununla ilgilide bir gelişme olur. Böyle büyük takımları ilimizde ağırlamaktan son derece mutluluk duyacağız. Beşiktaş, Galatasaray gibi takımların Bolu'ya katkısı olacaktır. Rakibimizi en iyi şekilde ağırlayacağız. Boluspor'da yıllardır istediğim bir şeydi kupa da var olmak. Bu senede 16 takım içersinde yer aldık ve 4'ncü tura yükseldik. Bundan dolayı onurlu ve guruluyuz. Kupada 4 büyüklerden bir takımla eşleşmek istiyorduk ve muradımıza erdik. Mutluyuz" şeklinde

konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.