Beşiktaş Yönetim Kurulu’ndan Futbol Takımına Yemek

Beşiktaş Yönetim Kurulu’ndan Futbol Takımına Yemek
Beşiktaş Yönetim Kurulu, futbol takımına bir tanışma yemeği vererek teknik heyet ve oyuncularla bir araya geldi.

- Beşiktaş Yönetim Kurulu, futbol takımına bir tanışma yemeği vererek teknik heyet ve oyuncularla bir araya geldi.

Anadolu Hisarı’ndaki Uskumru Balık Restoran’da gerçekleştirilen yemeğe Başkan Fikret Orman ve Yönetim Kurulu Üyelerinin yanı sıra Divan Kurulu Başkanı Yalçın Karadeniz, teknik direktör Tayfur Havutçu, teknik ekip ve futbolcular katıldı.

BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU’NDAN FUTBOL TAKIMINA YEMEK

BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU’NDAN FUTBOL TAKIMINA YEMEK

BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU’NDAN FUTBOL TAKIMINA YEMEK

BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU’NDAN FUTBOL TAKIMINA YEMEK

BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU’NDAN FUTBOL TAKIMINA YEMEK

BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU’NDAN FUTBOL TAKIMINA YEMEK

BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU’NDAN FUTBOL TAKIMINA YEMEK

BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU’NDAN FUTBOL TAKIMINA YEMEK

BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU’NDAN FUTBOL TAKIMINA YEMEK

BEŞİKTAŞ YÖNETİM KURULU’NDAN FUTBOL TAKIMINA YEMEK

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.