Beşiktaş Taraftarları Kadıköy'e Gitmek Üzere Yola Çıktı

Beşiktaş Taraftarları Kadıköye Gitmek Üzere Yola Çıktı
Spor Toto Süper Lig'de bu akşam Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda oynanacak Fenerbahçe-Beşiktaş derbisine saatler kala Beşiktaş taraftarları Kadıköy'e gitmek üzere yola çıktı.

Spor Toto Süper Lig'de bu akşam Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda oynanacak Fenerbahçe-Beşiktaş derbisine saatler kala Beşiktaş taraftarları Kadıköy'e gitmek üzere yola çıktı.

Kabataş'ta toplanan Beşiktaş taraftarları sloganlar eşliğinde yürüyüşe geçti. Meşaleler yakan taraftarlar, sloganlarla Beşiktaş meydanını inletti. Bazı taraftarların ellerinde sopalar olduğu görüldü. Barbaros Bulvarı'nı kısmen trafiğe kapatarak Zincirlikuyu istikametine yürüyen taraftarlar renkli görüntüler oluşturdu. Taraftarlar, Zincirlikuyu Metrobüs istasyonunu kullanarak Kadıköy'e gidecek.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.