Beşiktaş Taraftarları Kadıköy'e Gitmek Üzere Yola Çıktı
Yayınlanma:
Spor Toto Süper Lig'de bu akşam Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda oynanacak Fenerbahçe-Beşiktaş derbisine saatler kala Beşiktaş taraftarları Kadıköy'e gitmek üzere yola çıktı.
Spor Toto Süper Lig'de bu akşam Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu Stadı'nda oynanacak Fenerbahçe-Beşiktaş derbisine saatler kala Beşiktaş taraftarları Kadıköy'e gitmek üzere yola çıktı.
Kabataş'ta toplanan Beşiktaş taraftarları sloganlar eşliğinde yürüyüşe geçti. Meşaleler yakan taraftarlar, sloganlarla Beşiktaş meydanını inletti. Bazı taraftarların ellerinde sopalar olduğu görüldü. Barbaros Bulvarı'nı kısmen trafiğe kapatarak Zincirlikuyu istikametine yürüyen taraftarlar renkli görüntüler oluşturdu. Taraftarlar, Zincirlikuyu Metrobüs istasyonunu kullanarak Kadıköy'e gidecek.
Kaynak:

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.