Beşiktaş Derbi Maçın Hazırlıklarını Sürdürdü

Beşiktaş Derbi Maçın Hazırlıklarını Sürdürdü
Beşiktaş, Spor Toto Süper Final'in 3. haftasında Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

- Beşiktaş, Spor Toto Süper Final'in 3. haftasında Fenerbahçe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.

BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde teknik direktör Tayfur Havutçu yönetiminde basına kapalı yapılan günün ikinci antrenmanı, takım halinde yapılan ısınma koşularıyla başladı. Daha sonra minik kalede maç yapan Siyah-beyazlılar, üçerli gruplar halinde değişmeli olarak yarım sahada çift kale yaptı. Siyah-beyazlı futbolcular, şut çalışmasıyla günü noktaladı.

Tedavisi süren Necip Uysal ile dünkü idmanda sol ayak bileğine darbe alan İsmail Köybaşı ve sağ dizinde ağrısı olan Sivok tedbir amaçlı olarak antrenmana katılmadı.

Siyah-beyazlılar, yarın saat 10.30'da basına kapalı yapacağı çalışmayla derbi hazırlıklarına devam edecek.

BEŞİKTAŞ DERBİ MAÇIN HAZIRLIKLARINI SÜRDÜRDÜ

BEŞİKTAŞ DERBİ MAÇIN HAZIRLIKLARINI SÜRDÜRDÜ

BEŞİKTAŞ DERBİ MAÇIN HAZIRLIKLARINI SÜRDÜRDÜ

BEŞİKTAŞ DERBİ MAÇIN HAZIRLIKLARINI SÜRDÜRDÜ

BEŞİKTAŞ DERBİ MAÇIN HAZIRLIKLARINI SÜRDÜRDÜ

BEŞİKTAŞ DERBİ MAÇIN HAZIRLIKLARINI SÜRDÜRDÜ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.