Beşiktaş Bolu'ya Geldi

Beşiktaş Boluya Geldi
Beşiktaş, yarın Boluspor'la oynayacağı kupa maçı öncesi bu kente geldi. Gazelle Otel'de kampa giren takımı taraftarlar karşıladı.

- Beşiktaş, yarın Boluspor'la oynayacağı kupa maçı öncesi bu kente geldi. Gazelle Otel'de kampa giren takımı taraftarlar karşıladı.

Ziraat Türkiye Kupası 4.Tur maçında yarın Boluspor ile karşılaşacak olan Beşiktaş, akşam saatlerinde maçın oynanacağı kente geldi. Polis eskortu eşliğinde Karacasu Beldesi'nde bulunan Gazelle Otel'e gelen takım otobüsü, otel önünde Siyah-beyazlı taraftarlar, tarafından karşılandı. Otobüsten ilk olarak teknik direktör Carlos Carvalhal ve Tayfur Havutçu inerken, taraftarlar ellerinde Beşiktaş bayraklarıyla kafileye büyük ilgi gösterdi. Futbolcuların takım otobüsünden inişi sırasında ise fanatik taraftarlar

yıldız oyuncularla fotoğraf çektirebilmek için birbirleriyle yarıştı. Teknik heyet ve futbolcular otelinde odalarına yerleşirken, otobüsten en son inen Ricardo Quaresma oldu. Beşiktaşlı taraftarlarla fotoğraf çektiren yıldız futbolcu uzun süre otele giremedi.

Beşiktaş kafilesinin otele girmesiyle birlikte taraftar grubu da dağıldı. Siyah beyazlı ekip maç saatini beklemeye başladı.

BEŞİKTAŞ BOLU'YA GELDİ

BEŞİKTAŞ BOLU'YA GELDİ

BEŞİKTAŞ BOLU'YA GELDİ

BEŞİKTAŞ BOLU'YA GELDİ

BEŞİKTAŞ BOLU'YA GELDİ

BEŞİKTAŞ BOLU'YA GELDİ

BEŞİKTAŞ BOLU'YA GELDİ

BEŞİKTAŞ BOLU'YA GELDİ

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.