Belediyespor Kulübü Basketbolda Birinciliğe Oynadı

Belediyespor Kulübü Basketbolda Birinciliğe Oynadı
Belediyespor Kulübü takımı 4-8 Nisan 2012 tarihleri arasında Konya’da oynanacak olan bölge birinciliği müsabakalarına katılmaya hak kazandı.

  Kahramanmaraş Belediyespor Kulübü Genç Erkekler Basketbol Takımı ile yıldız Erkekler Basketbol Takımı mücadele verdikleri liglerde şampiyonluk elde ettiler.

  Türkiye Basketbol Federasyonu’nun Gençlik Spor İl Müdürlüğü nezdinde düzenlediği 2011-2012 sezonu Yerel Lig Basketbol Genç Erkekler Müsabakaları tamamlandı. Kahramanmaraş Belediye Spor Genç Erkekler Basketbol Takımı, ligi namaglûp tamamlayarak şampiyon oldu. 16 Ocak 2012- 6 Şubat 2012 tarihleri arasında 2 devre halinde oynanan müsabakalarda 5 takım mücadele ederken ligde yenilgisiz şampiyonluğu kazanan Belediyespor Kulübü takımı 4-8 Nisan 2012 tarihleri arasında Konya’da oynanacak olan bölge birinciliği müsabakalarına katılmaya hak kazandı.

     Öte yandan Türkiye Basketbol Federasyonu’nun Gençlik Spor İl Müdürlüğü nezdinde düzenlediği 2011-2012 sezonu Yıldız Erkekler ligi sona erdi. 14 Ocak 2012- 19 Şubat 2012 tarihleri arasında gerçekleştirilen müsabakalar neticesinde Belediyespor Kulübü Yıldız Erkekler Basketbol Takımı şampiyon oldu. Belediyespor Kulübü Yıldız Erkekler Basketbol Takımı 7-11 Mart 2012 tarihleri arasında Kahramanmaraş’ta düzenlenecek olan bölge birinciliği müsabakalarında mücadele verecek.

 

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
1 Yorum