Barış Örücü: "Formayı Hak Edebilmek İçin Çok Çalıyorum"

Barış Örücü: Formayı Hak Edebilmek İçin Çok Çalıyorum
Bursaspor'un sezon öncesi kadrosuna kattığı Barış Örücü, Yeşil-beyazlı kulüpte forma şansı bulmanın kolay olmadığını, formayı hak edebilmek için çok çalıştığını söyledi.

- Bursaspor'un sezon öncesi kadrosuna kattığı Barış Örücü, Yeşil-beyazlı kulüpte forma şansı bulmanın kolay olmadığını, formayı hak edebilmek için çok çalıştığını söyledi.

Yeşil-beyazlıların Spor Toto Süper Lig'in 31. haftasında sahasında konuk ettiği Ankaragücü mücadelesinin 75. dakikasında oyuna dahil olan ve bu sezon 5. kez forma giyme şansını bulan Barış Örücü, formayı hak edebilmek için çok çalıştığını kaydetti. Hedefleri doğrultusunda Ankaragücü karşısında mutlak 3 puan almaları gerektiği belirten Örücü, "Ligdeki hedeflerimiz doğrultusunda mutlak 3 puan almamız gereken bir maçtı. Son dakikalarda gelen gol ile galip geldiğimiz için çok mutluyuz" dedi.

Forma giyme şansı bulduğu için mutlu olduğunu ifade eden genç oyuncu, "Hocam bana bu maçta forma giyme şansı verdi. Bu şansı iyi değerlendirmek istedim. Böyle büyük bir kulüpte forma giyme şansını bulmak elbette kolay değil. Formayı hak edebilmek için çok çalışıyorum" ifadelerini kullandı.

Ligdeki tek hedeflerinin ilk 4'e kalmak olduğunu belirten genç oyuncu, "Ligde şuan 5. sırada bulunuyoruz. Artık ilk 8'i garantiledik gözüyle bakıyorum. Tabi ki hedefimiz ilk 4'e kalmak bu hedefimize de çok uzak değiliz. Önümüzdeki hafta Fenerbahçe maçı var yine her zamanki gibi maça en iyi şekilde hazırlanacağız ve sahadan 3 puan ile ayrılacağımızı düşünüyorum" şeklinde konuştu.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.