Bakan Şimşek’ten Şampiyonluk Yorumu

Bakan Şimşek’ten Şampiyonluk Yorumu
Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Spor Toto Süper Lig’de şampiyon olan Galatasaray’ı tebrik ettiğini söyleyerek, Fenerbahçe’nin çok olumsuz şartlarda ve sıkıntılı bir sezona rağmen inanılmaz bir performans gösterdiğini belirtti.

- Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, Spor Toto Süper Lig’de şampiyon olan Galatasaray’ı tebrik ettiğini söyleyerek, Fenerbahçe’nin çok olumsuz şartlarda ve sıkıntılı bir sezona rağmen inanılmaz bir performans gösterdiğini belirtti.

Bir dizi inceleme için eşi Esra Şimşek ile memleketi Batman’a gelen Maliye Bakanı Mehmet Şimşek dün oynanan Fenerbahçe-Galatasaray derbisini ve sarı-kırmızılı takımın şampiyonluğunu yorumladı. Şampiyon olan Galatasaray’ı tebrik eden Bakan Şimşek, “Galatasaray gerek süper maçlarda gerekse final maçlarında büyük bir başarı gösterdiler ve Türkiye’nin şampiyonu oldular kendilerini tebrik ediyorum. Fenerbahçe çok olumsuz şartlara ve sıkıntılı bir sezona rağmen inanılmaz bir performans ortaya koydu, çok güçlü bir çıkış yaptı. O açıdan da Fenerbahçe’yi de tebrik ediyorum. Tabii ki bir şampiyon çıkacak Galatasaray kupayı aldı ama Fenerbahçe de çok büyük bir başarı gösterdi her iki takımı da canı gönülden tebrik ediyorum. Avrupa’daki maçlarda da başarılar diliyorum. İnşallah Türkiye’nin futbolunun Avrupa’da daha iyi bir noktaya gelmesi için her iki takımımıza da büyük katkıda bulunur tekrar hayırlı olsun tebrikler” dedi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.