Aykut Kocaman İznik’te Stres Attı

Aykut Kocaman İznik’te Stres Attı
Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, hafta sonunu ailesi ile İznik’te geçirdi.

- Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, hafta sonunu ailesi ile İznik’te geçirdi.

İznik’e hayran olduğunu belirten Kocaman, vakit buldukça İznik gölü kıyısında yemek yediğini vurguladı. Kocaman, “Tüm İzniklilere selam olsun, cennet gibi yerde yaşıyorlar” dedi.

İznik Çamlık Restoran’da ailesi ile birlikte akşam yemeği yiyen Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman, spor camiasındaki son gelişmeler hakkında ise yorum yapmaktan kaçınarak, “İznik’te şimdi cumartesi keyfi yaşıyoruz, daha sonra” şeklinde konuştu.

Kocaman, günün anısına restoran çalışanları ile hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kaynak:

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.