Atıcılık olimpik Sporcu Merkezi Seçme Sınavı

Atıcılık olimpik Sporcu Merkezi Seçme Sınavı
Spor Genel Müdürlüğü tarafından İlimizin pilot il seçilmesi ile başlayan proje 3.yılına girdi.

   İl Müdürlüğümüz bünyesinde faaliyette bulunan Atıcılık Olimpik Sporcu Merkezi öğrenci seçme sınavı 26 Şubat 2012 Pazar günü yapılacaktır. Spor Genel Müdürlüğü tarafından İlimizin pilot il seçilmesi ile başlayan proje 3.yılına girdi.

       Seçme sınavıyla ilgili bir açıklama yapan Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Ali İhsan Kabakcı “Genel Müdürlüğümüzün Olimpik Sporcu merkezleri projesinde İlimizin Atıcılık dalında pilot İl seçilmesi ile başlatmış olduğu projeye başvurular her geçen yıl aratarak devam etmektedir dedi. Olimpiyat oyunlarına alt yapı hazırlama projesi olan bu çalışma İlimizde gayet başarılı bir şekilde uygulanmaktadır ve bununda en somut örneği 2011 yılında yapılan Dünya Gençler Trap Şampiyonasında Dünya 2.si olarak bizleri gururlandıran Safiye Sarıtürk’ün Atıcılık Olimpik sporcu merkezinden çıkması bizleri son derece mutlu etmiştir dedi. Buna paralel olarak her yıl seçme sınavı yapıldığını bildiren İl Müdürümüz seçme sınavı ile ilgili Milli Eğitim Müdürlüğü aracılığı ile okullara ve basın yayın organları ile halkımıza duyurulmuştur dedi.26 Şubat 2012 Pazar günü Atış poligonunda gerçekleştirilecek olan seçme sınavına öğrencilerimizi bekliyoruz dedi.

HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.