AĞRI’YA KARDEŞLİK KÖPRÜSÜ

Gazeteci ve köşe yazarı Bekir Doğan bugün ki yazısında şu konuyu ele almış;

Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi : Ağrı ilimizde yaklaşık 5 bin kişilik bir iftar yemeği verdi.

Yemek oradaki yemek yapan lokanta ve benzeri yemek fabrikasına yaptırılmış, ancak , Masa Sandalyeler Kahramanmaraş’tan trlarla götürüldüğünü ve Büyükşehir Belediyesi sosyal işler müdürlüğü, Akbel büyük emek ve gayretlerine şahit oldu.

Kahramanmaraş Ağrı Seferi

Kahramanmaraş’tan Ağrı’ya uçak olur mu ? demeyin oldu bile: THY- Anadolujet bir ilke daha imza atarak, Cuma günü saat  16 00  da bizi Kahramanmaraş Hava Alanından, Ağrı Hava Alanına götürdü..

Belediye Başkanları, Sanayici ve iş adamları, gazeteciler , belediye meclis üyeleri Muhtarlar Derneği üyeleri olunca giden tamamı tanıdık olunca yolcuların keyifli bir yolculuk oldu.

Gidişimiz bir saat 5 dakika sürdü. Dönüşümüz ise 1 saat 20 dakika sürdü...

Ağrı Hava Alanını görünce bir kere daha isyan ettim.. Bizim hava alanımız ne zaman böyle olacak ?..diye hayıflanarak,  isyanımı sukutumuz bozdu..!

Ağrı : Merkez nüfusumuz 149 bin ilçelerle birlikte 420 bin , Kahramanmaraş Merkez Nüfusumuz bugün 620 bin il nüfusumuz 1 milyon 180 bin , Kahramanmaraş Hava Alanından uçak saati uygun olursa, Adıyaman, Gaziantep, Hatay ,Osmaniye de yararlana biliyor.. iki ilin hava alanına baktığımız zaman isyan etmemek elde değil.. neyse konumuz bu değil..

Ak Parti Ağrı İl Başkanlığının hazırladığı otobüslerle Şehir merkezine geldik..

Bu kadar küçük bir ilde bizim Trabzon caddesi gibi ana çarşı bölgesi , Cumhuriyet Caddesi  bizim gibi yarım yayalaştırma değil tamamen trafiğe kapatıldığını gördük.

Bu cadde üzerine Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi masaları kurmuş, iftar yemeği için masalara ekmek dağıtmış, sularını koymuş, iftara yarım saat kala ise sıcak yemek dağıtımına başladılar..

Akbel genel müdürü Muhammet Tanrıverdi işin başında.. Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesinden giden ekip çalışıyor..

Ağrı’lılar büyük ilgi gösterdiği iftar yemeğinde : biz ev sahipleri ayakta kaldık önemli değil önemli olan o kardeşlerimizle birlikte olmaktı onu da yaptık..

İftar saatine kadar: Ağrı Ak Parti İl Başkanı, Bakan ve Kahramanmaraş heyeti birer selamlama konuşması yaptı..

Yemek den hemen sonra ise : Yeniden Kahramanmaraş’a dönmek için hava alanı yolu tutuldu ki , bana göre bu program biraz uzun olması gerekirdi..

En azından Ağrı ‘nın söz sahibi , esnafı, tüccarı, sanayicisi ireli gelenleri Kahramanmaraş heyeti ile bir araya gelebilirdi..

İftar yemeği sonrası: Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Ak Parti İl Başkanı Ahmet Özdemir, KMTSO Başkanı Serdar Zabun, canlı yayında duygularını anlattılar..

Başlangıç için çok güzel oldu.

Geçen yıl ilk defa Bingöl ile başlayan Ak Parti Kardeşlik buluşmasının devam etmesini arzu ediyorum..

Bu yaz sezonunda: uzaklara gitmeden, Adıyaman, Malatya, Şanlıurfa, Mardin , Elazığ gibi yakın illerimize günü birlik gidip geline bilir ki : karşılıklı ticarette de fayda sağlayacağına inanıyorum..

Bu yemeğe katılmak üzere : Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fatih Mehmet Erkoç, Onikişubat Belediye Başkanı Hanefi Mahçiçek, Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Necati Okay, Türkoğlu Belediye Başkanı Osman Okumuş, Pazarcık Belediye Başkanı Yakup Hamdi Bozdağ, Çağlayancerit Belediye Başkanı Üzeyir Kızılseki, Andırın Belediye Başkanı Baki Tezcan, Göksun Belediye Başkanı Hüseyin Çoşkun Aydın, Afşin Belediye Başkanı Fatih Mehmet Güven, Ekinözü Belediye Başkanı Nursi Çeleğen, Ak Parti İl Başkanı Ahmet Özdemir, Onikişubat ilçe başkanı Fırat Görgel, Dulkadiroğlu ilçe Başkanı Ömer Oruç Bilal Depgici, başta olmak üzere tüm ilçe başkanları , belediye meclis üyeleri, Muhtarlar dernek başkanları basın mensupları katıldı.

Sanayici ve iş adamı bölümünde ise:

KMTSO Başkanı Serdar Zabun, KTB Başkanı Ahmet Duran Balsuyu, yönetim kurulu üyeleri, Sanayici ve iş adamları Kahramanmaraş Ağrı Gönül Köprüsü İftar yemeğine katılan isimler oldu.

Gittik geldik, çok kısa durduk ama bir gazeteci olarak şahsen ben çok istifade ettiğim bir gezi oldu.. en azından insanları tanıma şansını yakaladık.. Tarihi camiinde namaz kıldık, insanları gördük güzellikleri yaşadık..

Eksik yok mu ? var, ama ilk olması sebebi ile ufak defek eksikler olur, bunu da hoş karşılayarak, emeği geçenlere teşekkür ediyoruz..

Bizleri götürüp getiren Ak Parti Kahramanmaraş İl Başkanı Ahmet Özdemir’in şahsında tüm emeği geçenlere teşekkür ediyorum..

İyi günler.

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.